Monday, September 3, 2012

Webinář BOSSA x FXstreet.cz II.

Autor: bossa
Rádi bychom Vás pozvali na již druhý pořádaný webinář společnosti BOSSA a FXstreet.cz.

Zaznamenali jsme mnoho velmi pozitivních ohlasů na první díl tohoto seriálu o Forexu, a proto jsme pro Vás připravili opakování!
Nenechte si ujít příležitost poslechnout si profesionálního tradera Patrika Urbana a prezentaci od Ondřeje Hartmana.

Pro všechny z Vás registrované uživatele je tento hodnotný webinář zcela ZDARMA! Webinář se koná dne 5. 9. 2012 od 17:00. Kde? U Vás doma!

Přihlásit se můžete zde

Budeme se na Vás těšit!
Tým BOSSA a FXstreet.cz

 

 
Názory našich účastníků na webinář:

Ondřej Vítek „Po webináři s Vaším partnerem FXstreet jsem byl nesmírně nadšený, protože Patrika Urbana beru jako velkou kapacitu a čtu jeho články, kde to jen jde a tento webinář jsem si nemohl nechat ujít."

Martin J. „Účastnil jsem se jednoho vašeho webináře, který jste pořádali s fxstreet.cz a toto rozhodně musím pochválit, webinář byl pro mě, jako začátečníka, velkým přínosem!"

Míša M. „Dobře využitý čas. Těším se na pokračování!"

Pavel „Děkuji za super webinář, vše bylo dobře podané a dozvěděl jsem se spoustu užitečných informací."

Patrik Urban

No comments:

Post a Comment